Підготовка до сесії.

14:54

Як підготуватися до екзамену?

      Напередодні сесії, ми вирішили поцікавитися у вінницьких студентів та школярів, що потрібно робити, щоб здати екзамени на відмінно?

Маргарита Вознюк,студентка
- Я вважаю, що найголовніше це впевненість у своїх силах. Якщо  все вчити, добре готуватися, а не проводити весь час в інтернеті то легко і просто можна здати екзамен на відмінно.

Олег Магдевич,студент
-          Найголовніше це звісно ж добре готуватися і все вчити, але є і такий варіант, що роки тренування по схову шпаргалок, іноді дають свої плюси. Крім того, нині, сучасні гаджети  також можуть запросто виручити.
          
Оксана Владунська,студентка
-          Особисто я лише вірю і надіюся на чудо. Адже віра нам завжди допомагає. Головне, щоб усе було від щирого серця.

Ольга Лукіянчук,школярка
-          Я думаю найголовніше це все вчити, але навіть коли ти все знаєш то через хвилювання можна все забути. Тому нам вчителі завжди казали, що потрібно опанувати свій страх, заспокоїтися і тоді все буде гаразд.

Вадим Гончарук,студент
-          На мою думку все залежить від викладача. От я здавав один екзамен і списував все з телефону, а викладач все бачив і нічого мені не сказав. А коли я писав інший екзамен, то навіть шиї не міг повернути не те, щоб списати. Ось так усе було у нас  серйозно . тому потрібно знати добре ту людину до кого ти йдеш на екзамен і все буде гаразд.

Дмитро Лукіянчук,студент
-          Списати можна. Списати можна все і завжди, головне обережно, і все тоді буде класно.


Олександр Уманець,студент
-          Звісно сесія страшна, особливо для тих хто до неї не готується. Особисто я завжди ретельно готуюся до екзамену, все вчу і пишу. А якщо сидіти склавши руки в прийти на екзамен з пустим місцем у голові, то тоді  просто потрібно боятися сесії інакше ніяк.

Аліна Івасюк,студентка
-          Та ні. Зовсім та сесія не  страшна. Я також так думала доки не здала свою першу. Нічого, все добре, я ось жива і здорова,  від мене нічого не відпало і від вас не відпаде. Головне все знати. Ну звісно все знати просто неможливо, але саме головне, ази,  просто обов’язково. Інакше ніяк.

Вікторія Бабій,школярка
-          Нам завжди в школі говорили ,що сесія – це святе дійство, і до нього потрібно ставитися відповідально.  Добре навчатися весь рік, інакше не допустять до екзаменів, тоді виженуть з університету і доведеться йти або на роботу, або заміж.

Юлія Шимко,студентка

-          Нічого страшного в сесії немає. Це все казки для школярів. Я теж так думала на першому курсі, все боялася і чекала цього дня, як якогось з боязкістю та обережністю. А зараз…Все добре, сесія це навіть весело і цікаво. Деякі мої одногрупники взагалі в костюмах приходять, для них сесія – це свято. І ще один привід для смішок. Тому не потрібно все так сприймати серйозно. Раджу з розумом  та бажанням вчитися підходити до даного запитання. І тоді все у вас вийде. 



Аліна Мельник

You Might Also Like

0 коментарі